Shop Mobile More Submit  Join Login
About Varied / Hobbyist Kristine23/Female/United States Recent Activity
Deviant for 7 Years
Needs Core Membership
Statistics 308 Deviations 1,556 Comments 8,024 Pageviews
×

Newest Deviations

Includes, but is not limited to:

:bulletred: Hand tattoo designs (drawn with pen)
:bulletorange: Traditional works
:bulletorange: Attempts at digital works
:bulletyellow: Photos
:bulletgreen: Prose
:bulletgreen: Poetry
:bulletblue: Food
:bulletpurple: Various clothing projects/costumes/crafts

Random Favourites

Activity


Fenris by kristollini
Fenris
Title so original HAHA.

I painted the elf bae :3

Not sure what the original intent was when I started this picture, but I'm generally pleased with how it turned out!! Blended like crazy and had fun with the glowy bits hehe.

Still got lots to learn, but I'm getting better YAY :D
Loading...
Nick and Judy by kristollini
Nick and Judy
FINALLY WATCHED ZOOTOPIA AND OMG IT WAS SO GOOD

And dude, I never really draw fanart, but I really wanted to draw some for Zootopia.

SO here's my interpretation of the human versions of Officer Judy Hopps and Scoundrel Nick Wilde :D I hope y'all enjoy!! :D
Loading...
The Mechanic by kristollini
The Mechanic
This picture started out as one style and it ended up as this completely different one HAHA. I kinda like it, though!

Sometimes I make up characters who have no story to go with them, so unless/until I create a story/world for this one to live in, she'll just be known as "The Mechanic".

Also, I'd be lying if I said I didn't take some inspiration from Winry from FMA ohoho :3

Done in PaintTool SAI.
Loading...
Manservant by kristollini
Manservant
An unnamed dude from a story idea I'm still conceptualizing. He'll be one of the main characters ohoho.

T'was a bit of a doodling break from grad school apps. MAN I haven't done lineart-less digital painting in a while. Oof.

Done in PaintTool SAI.
Loading...

Journal

No journal entries yet.

deviantID

kristollini
Kristine
Artist | Hobbyist | Varied
United States
Ahoy thar mateys!! :pirate:

I'm your average Asian gal who loves getting her daily dose of art!! :dalove:
Interests

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconroofshoppingcart:
RoofShoppingCart Featured By Owner Sep 11, 2015  Hobbyist General Artist
Its really cool that you have a tattoo design hobby c: It would be very intersting to meet someone who always drew designs on themselves like this
Reply
:iconkristollini:
kristollini Featured By Owner Sep 11, 2015  Hobbyist General Artist
Aw, thanks!! Haha I usually doodled on myself during class/lectures, so I often wondered what the people sitting around me thought if they happened to see me drawing on myself =P
Reply
:iconmichaelknouff:
MichaelKnouff Featured By Owner May 8, 2013  Professional General Artist
Thanks for the fave!
Reply
:iconkristollini:
kristollini Featured By Owner May 9, 2013  Hobbyist General Artist
You're welcome! :)
Reply
:iconmalaladanila:
malaladanila Featured By Owner Apr 7, 2013
thanks a lot for the favourite!
Reply
:iconkristollini:
kristollini Featured By Owner Apr 7, 2013  Hobbyist General Artist
No problem! :)
Reply
:iconchalktwins:
ChalkTwins Featured By Owner Oct 20, 2012  Professional Traditional Artist
Thank you so much for the :+fav:! (Sorry for the late reply!) :D
Reply
:iconkristollini:
kristollini Featured By Owner Oct 20, 2012  Hobbyist General Artist
You're welcome! :)
Reply
:iconpilibilli:
PiliBilli Featured By Owner Oct 2, 2012  Hobbyist Photographer
Thanks for the fav!! So I usually try to post up pics of these little Domos every week~ If you wanna be a Domo stalker then you can add me to your watch!! ;D Thanks again~~!!
Reply
:iconkristollini:
kristollini Featured By Owner Oct 2, 2012  Hobbyist General Artist
Haha no problem! :) Also, thanks for the llama :llama:
Reply
Add a Comment: